יונים בבניין דירות



יכול להיות שאמרתם לעצמכם "בא לי להיות קרוב להכל", אולי גם "אני רוצה לחסוך במחיר הבית" ואפילו "אני רוצה להיות קרוב לסבתא". אז שכרתם או קניתם דירה. דירה יפה בבניין עם הרבה דירות. יש בדירה 3 חדרים, מטבח חמוד. סלון מטופח ומספר חדרי שינה, ואולי אפילו מרפסת. 

יכול להיות שיש לכם גם מרפסת שירות. למי שלא מכיר מרפסת שירות זה החלק בבית שהוא פתוח לאוויר הצח, אבל זה לא מרפסת רגילה. היא בדרך כלל קטנה וצופה לאזורים ללא הנוף. בדרך כלל שמים שם את הדוד, מכונת הכביסה וכבלי הכביסה. נעליים מלוכלכות וכלי הפלסטיק של אמא שהבטחתם להחזיר גם כן יהיו שם. אצל סבא תמצאו שם נרגילה משנת 1980 שלא הוחלפו בה המים.

אזור המרפסת יכול להיות יתרון אדיר. גם מרפסת השירות וגם המרפסת הרגילה.
אז למה אני כותב על זה בבלוג על הרחקת יונים והנזק שלהם?
כי יונים יכולות לקלקל בצורה קטסטרופלית את כל היתרונות של המרפסת שיש לכם.
בואו ניקח דבר פשוט כמו חבלי כביסה.

בעת רכישת הדירה אמרתם לעצמכם, אני לא רוצה לשלם עכשיו אלפי שקלים על מייבש. וגם שקד (האישה היפה שלי) אומרת שמייבש הורס את הבגדים. אז החלטתם לשלם כמה עשרות שקלים ולקנות את מה ששימש את סבתא במשך שנים רבות – חבלי ייבוש.
לפני שנמשיך בסיפור הכביסה אני אתן מעט מידע על יונים.

היונים חיות בלהקות, והן אוהבות לנוח במקומות מוגנים שבהן אין להן סכנה מטורפים כמו חתולים או שועלים. הן מוציאות כמות רבה של לשלשת החוצה שמכילה בתוכה חומצה שיכולה להזיק אפילו למתכת. הן נושאות מחלות רבות ויש להן כינים שנמצאים מתחת לכנפיים שלהן שנושאים במחלות רבות אפילו יותר. הכינים האלה מתפזרים ברגע שהיונה מתקרבת ליונה או בד או פשוט מנפנפת חזק בכנפיה.
אז נחזור למעשיית חבלי הייבוש. הכנסתם את הכביסה למכונת הכביסה, המכונה עבדה ממש יפה והוציאה לכם בגדים נקיים שמריחים היטב. עכשיו תליתם את הבגדים על חבלי הייבוש וחיכיתם מספר שעות עד יום שהבגדים יתייבשו.

הגעתם לחבלי הייבוש וגיליתם מספר יונים חמודות ליד. אין לשלשת על הבגדים אז הכל צריך להיות טוב ויפה לא?
לאחר יום יומיים, הילד מראה סימני עקיצה, מתחילה לו פריחה בכל הגוף והוא מתחיל לשלשל בכמויות. אתם הולכים לרופא ומגלים שהוא נעקץ מכינת יונת הסלע!

יש כמובן עוד מספר התפתחויות שיכולות להתרחש. אבל אפילו תרחיש זה מספק כדי שתזמינו אותנו כדי שנטפל לכם במרפסת השירות בצורה מקצועית שלא תשאיר כינה או יונה אחת באזור לשכם לצמיתות.


ליצירת קשר ולקבלת יעוץ טלפוני עם מרחיק יונים מקצועי התקשרו 052-2936776  מרק

קישורים למאמרים נוספים שעשויים לעניין אותכם



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרחקת יונים

רשת להרחקת יונים

רשת שקופה להרחקת יונים