יונים וציפורים בקרבת ביתכם


 כל מה שרציתם לדעת על ציפורים ויונים ולא העזתם לשאול. אחת הסכנות הגדולות ביותר אצל יונים וציפורים היא הקינון, בזמן שהיונה מחפשת מקום להשתקע בו היא עשויה להגיע גם לאדן החלון, ליד מכונת הכביסה או אפילו בעליית הגג

הסכנה הגדולה ביותר של ציפורים ויונים                                                                       

          

היונה כבעל חיים בטבע אינו מסוכן לבני האדם, אך בעת הקינון היא בהחלט עשויה לגרום לריחות לא נעימים לגרום לרעשים ומטרד עבור אנשים ואף להביא עמם מחלות, היות והיונה אינה נחשבת לציפור נודד אלה לציפור אשדר נמצאת בקרבת בני אדם כל השנה, היא עשויה להידבק בחיידקים רבים המצויים בגופן וגם בלשלשת שלהן. לכן בכל מקרה כזה בו נתקלתם ביונים וציפורים אשר החליטו להפוך את הבית שלכם לקןכדאי מאוד לעצור זאת בזמן.

כמו כן, כאשר מדובר בבית פרטי עם חצר או גינה אשר בה ישנם בעלי חיים, קיימים מקרים רבים בהם ישנם מקורות מים אשר נועדו לכלב או החתול וגם הציפורים והיונים נוטים לחלוק את אותו מקור המים עם הכלב או החתול שלכם פעולה זו עשויה לגרום למחלות שלהן והחיידקים בגוף להדביק גם את בעלי החיים שלכם דרך קערת המים ובכך עשויה להגיע גם אליכם בכדי למנוע מהציפורים והיונים לקנן באזור המגורים שלכם.

עליכם ליצור קשר עם מרחיק יונים מקצועי אשר יוכל להגיע אליכם עם כל הכלים והציוד הנדרש בכדי להרחיק אותם מסביבתכם מקרים נוספים בהם הציפורים והיונים יכולים לעבוד מטרד לבני האדם היא על הגג הבית, במקרים רבים הציפורים נוטים לנקר את צינורות המים המחוברים אל דוד השמש בגג ובכך לגרום לנזקים כספיים רבים אשר עשויים לחזור על עצמם שוב ושוב באם לא יטופלו בזמן אנו ממליצים לכם להזמין מרחיק יונים וציפורים בזמן ולהימנע מהפתעות בלתי הולמות וסכנות אשר מביאות איתן הציפורים והיונים שמרו על עצמכם ועל בעלי החיים שלכם אשר חיים בסביבתם. לפעמים גם בעל חיים אשר נראה תמים ולא מסוכן, יכול לגרום לנזק רב מבלי שתהיו מודעים לכך.
לפרטים נוספים על הרחקת יונים צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם


ליצירת קשר ולקבלת יעוץ טלפוני עם מרחיק יונים מקצועי התקשרו 052-2936776  מרק


קישורים למאמרים נוספים שעשויים לעניין אותכם



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרחקת יונים

רשת להרחקת יונים

רשת שקופה להרחקת יונים