הרחקת יתושים - קוטל יתושים הוריקן לבית ולגינה

הוריקן לגינה
הוריקן ביתי



















לפני שנדבר על קוטל יתושים הוריקן לבית ולגינה, חשוב להזכיר מדוע היתושים הם בעיה רצינית. ובכן, היתושים הן בעיה חמורה מאוד. ראשית כל הם מהווים מטרד כאשר הם מגיעים בעונת הקיץ עם עקיצותיהן הטורדניות. 

חלקם אפילו מסוגלים לעקוץ דרך הבגדים בחיפושם אחר דם. היתושים גורמים לעקיצות מגרדות ואצל אנשים רבים לגירויים קיצוניים בעוראך אם זה אנו עוד יכולים לחיות
אך בעיית היתושים היא חמורה הרבה יותר - יתושים נושאים ומפיצים מחלות מסוכנות אשר חלקן אף גורמות למוות.

כולנו שמענו את סיפורי החלוצים, ייבוש הביצות והדברת המלריה. המלריה שאומנם הודברה מישראל היא מחלה קטלנית אשר עדיין קיימת במקומות רבים בעולם ,אך היא רק אחת מהמחלות המסוכנות אותם מעבירים יתושים.

בעבר, לאחר הדברת המלריה, ישראל חשבה למקום בטוח ממחלות המועברות על ידי יתושים. אך שינויים גלובליים ואולי אף שינויי  מזג אוויר הביאו לישראל זני יתושים ממקומות רחוקים ואיתם המחלות שהם נושאים

יתושים מטילים ביצים בכל מקום שיש בו מים, אפילו כלי פלסטיק קטן בגינה. תכונה זו מסייעת להם למקומות רחוקים ולהפיץ מחלות. בין המחלות המופצות על ידי יתושים ניתן להזכיר את המחלות הבאות:

זיקה - מחלה המועברת על ידי יתושים המתפשטת בעולם בקצב מדאיג. מחלת הזיקה מסוכנת מאוד לנשים בהיריון, היא גורמת לפגיעה בהתפתחות המוח של העובר.

קדחת דנגי - עוד מחלה המועברת על ידי יתושים, נפוצה מאוד באזורים הטרופיים. אין תרופה למחלה מעבר לטיפול תומך והמחלה בהחלט יכולה לגרום למוות. מי שהבריא מדנגי פעם אחת וחלה שוב, צפוי לתגובה קיצונית ומסוכנת של הגוף.

קדחת הנילוס המערבי - מחלה הפוגעת בבני אדם ובעלי חיים. המחלה מועברת על ידי מינים שונים של יתושים ועלולה לגרום לדלקת קרום המוח. אנשים מבוגרים הם בסיכון גבוה להסתבכויות של המחלה ואף מוות.

משנות החמישים ועד היום בישראל בישראל היו מספר התפרצויות של המחלה. נראה שישנו קשר בין שנים חמות במיוחד לבין עלייה בכמות החולים.

אלו הן רק חלק מהמחלות אשר אנו עלולים לקבל כתוצאה מעקיצות יתושים ולכן חייבים להשתמש באמצעי הגנה, מדוחי יתושים וכילות ועד קוטלי יתושים לבית ולגינה. קוטלי יתושים הם פשוט מוצר חובה בכל בית, אך במקביל עלינו גם לשמור על הניקיון ולוודא שאין בגינה מים עומדים, אפילו בכלי הקטן ביותר, אשר יכולים להוות מצע להתרבות היתושים.

קוטל יתושים הוריקן


הוריקן הוא קוטל יתושים המתאים לשימוש בבית ולגינה והוא מעניק פתרון מעולה, ללא רעש וללא שימוש בכימיקלים וחומרים רעילים. מכשיר זה עובד באמצעות נורה המפיקה אור אולטרה סגולי המושך את היתושים (וגם חרקים מעופפים אחרים). 

כאשר היתושים מתקרבים לנורה האולטרה סגולית הם נשאבים לתוך המכשיר ונלכדים בתוכו ללא יכולת לצאת, שם הם גם מתים. מכשיר זה שונה מקוטלי היתושים שעושים שימוש בשוק חשמלי להמתת היתוש, דבר אשר התגלה כלא בטוח מכיוון שהוא גורם לחלקי יתושים להתפזר כמו אבק ולפגוע בבריאותנו.

קוטל יתושים הוריקן הוא פתרון מעולה לבית ולגינה ואפילו למסעדות ובתי קפה. ניתן לתלות אותו באיזו פינה והוא מדביר כמויות גדולות של יתושים ללא שום רעש או הפרעה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרחקת יונים

רשת להרחקת יונים

רשת שקופה להרחקת יונים