מרפסת שירות




מרפסת שירות – הרחקה ניקוי וחיטוי נזקי היונים

אתם חיים בבית קומות ויש לכם מרפסת שירות. שווה לא?
הרבה אומרים לי שהיה יכול להיות שווה הרבה יותר – לשלשת יונים, כיני יונים, לכלוך, סירחון ועוד מפגעי היונה מעיבים על היתרונות של מרפסת השירות.
טוב אני יכול להבין אותם.

יש יתרונות מאוד גדולים במרפסת השירות. ניתן לשים שם את מכונת הכביסה או המייבש, לשים כבלי כביסה. אפשר לשים את כלי הפלסטיק שאמא נתנה לכם והתחייבתם שבפעם הבאה תחזירו לה אותם. אפשר לשים את הנעליים עם הריח המדהים של הילד ועוד פתרונות מצוינים שדורשים מקום מאוורר וצידי.
כל העניין הופך להיות מסובך כשיש יונים, או ליתר דיוק יוני סלע.
יוני הסלע או בשמם הידוע יותר יוני העיר מביאות איתם מספר "מתנות" שהייתי שמח להחזיר אבל לצערי הן באו בלי פתק החלפה. לשלשת, כינים, סירחון, מחלות, קנים עם ביצים ועוד דברים שרצוי להיפטר מהם בהקדם האפשרי.

אנחנו מציעים פתרון אופטימלי שלא רק יטפל במצב הגרוע הנוכחי מכל הבחינות אלא גם ידאג שמצב זה לעולם לא יחזור על עצמו!
בתחילה אנו שמים רשת מקצועית למרפסות שירות שתחזיק לאורך המון זמן בלי שום תקלה.

לאחר ההתקנה המקצועית מנקים את האזור ועוברים לשלב החשוב ביותר שהוא הדברה וחיטוי כיני יונים בעזרת קיטור וטכניקות ייחודיות שיובילו למרפסת שירות נקייה ממפגעי היונים הנוכחיים ומניעה של מפגעים עתידיים.

מהם כיני היונים שאנו מתאמצים כל כך להיפטר מהם בהווה ולמנוע את הישנותם בעתיד?
אלו יצורים קטנים בגודל של חצי ראש סיכה. הם נמצאים מתחת לכנפי הציפורים וללא ציפור בנמצא מחפשות אחר בעל חיים אחר או במקרה שלנו בן אדם למצוץ ממנו דם.
הכינים נושאות איתם נגיפים וחיידקים. עקיצה של כינת היונה יכולה להוביל לפריחה בכל הגוף ובלי טיפול רפואי לשלשולים קשים והתייבשות. אם זה לא דיי בכך עקיצה יכולה להוביל גם לדלקת בעיניים שבשכיחות לא נמוכה הופכת לדלקת ריאות.

המומחיות שלנו היא בטיפול באיזורים שנגועים בבעיות אלו, אך גם ליצור מקום שלעולם לא יהיה נגוע בשנית.
אז איזה כיף לכם! יש להם מרפסת שירות! אני שמח לבשר לכם שאתם יכולים להשאיר את הכלים של אמא, הנעליים של הילד והכביסה בלי חשש מלשלשת, כינים או סתם יונים שיעופפו לכם בין הרגליים.

להזמנת התקנת רשת יונים למרפסת שירות לחצו בקישור רשת יונים


ליצירת קשר ולקבלת יעוץ טלפוני עם מרחיק יונים מקצועי התקשרו 052-2936776  מרק



קישורים למאמרים נוספים שעשויים לעניין אותכם



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרחקת יונים

רשת להרחקת יונים

רשת שקופה להרחקת יונים