רשת שקופה להרחקת יונים


 רשת להרחקת יונים

מאז ומעולם, עבור כל מי שסובל ממטרד היונים, רשת להרחקת יונים הייתה ועדיין נשארה אחד המוצרים היעילים ביותר להרחקת יונים. אין כאן סיכויי הצלחה, מדובר בהצלחה מוחלטת. הרשת סוגרת את הפתחים דרכן היונים נכנסות ואם לא שכחתם שום פתח היונים פשוט לא יכולות להיכנס, נקודה! אך הבעיה עם רשתות להרחקת יונים היא שבמקרים רבים הן אינן אסתטיות מספיק. אך הרשתות של היום הן לא הרשתות של פעם. הן חזקות ועמידות יותר וניתן גם להשיג רשת שקופה להרחקת יונים, דבר הפותר את הבעיה האסתטית.

רשת יונים שקופה עשויה בדרך כלל מפלסטיק או מניילון והיא מיועדת לסגירת פתחים דרכן נכנסות יונים. רשתות אלו נותנות מענה הרבה יותר אסתטי מאשר רשתות מתכת ועושות בדיוק את אותה העבודה ואולי אפילו יותר טוב. רשתות אלו הן גמישות ואינן מאפשרות ליונה להיאחז בהן, היא פשוט מאבדת את שיווי המשקל. לעומת זאת כאשר משתמשים ברשתות מתכת היונה יכולה להיאחז בהן. רשת להרחקת יונים שקופה מאפשרת לכם לשמור על חזות בניין נקייה ללא מראה בולט של רשתות.

למרות שמדובר ברשתות דקיקות ושקופות, הן מוצר חזק ועמיד המחזיק מעמד שנים ארוכות. רשת להרחקת יונים שקופה היא מוצר העמיד בפני תנאי מזג אוויר קשים וגם עמיד בפני קרני ה UV.

התקנת רשת להרחקת יונים



התקנת רשת להרחקת יונים היא אינה דבר מסובך אך שתי הנקודות הבעייתיות הן הגישה והמחסור בלי העבודה. במקרים רבים, או לייתר דיוק כמעט בכל המקרים, מדובר בהתקנה במקומות גבוהים ובעלי בעיה של גישה. על מנת להתקין אותן יש צורך בסולמות וכלי עבודה ולא לכל אחד מאיתנו יש ציוד וכמובן שלא כל אחד מיומן בעבודות אלו. מסיבה זו, למרות שניתן לבצע התקנה עצמית, מומלץ לפנות למומחים להתקנת רשת להרחקת יונים. ברמת העיקרון ההתקנה של רשת להרחקת יונים נעשית באמצעות עיגון מסגרת העשויה כבל פלדה המעוגן לקירות ואל הכבל הרשת מחוברת באמצעות אזיקונים.


רשת יונים יכולה לפתור לכם את בעיית היונים אחת ולתמיד. לא צריך להמשיך לסבול מרעש המיית היונים, הלכלוך הרב והצחנה. וחשוב גם לדעת שמדובר בבעיה הרבה יותר חמורה! היונים נושאות מחלות רבות, החל מכיני יונים ועד לבקטריות הגורמות למחלות, אפילו קטלניות, בקרב בני האדם. השקעה קטנה ברשת להרחקת יונים תפתור לכם את הבעיה, או את הבעיות, אחת ולתמיד!

אם יש לכם אזור נגוע ביונים בעזרת התקנת רשת נגד יונים ניתן לפתור את הבעיה. אך חשוב לזכור שמלבד הרחקת היונים יש צורך לעשות ניקיון יסודי, כולל חיטוי, במקום שבו שהו היונים בגלל אותן המחלות שהזכרנו (לא לזלזל! ). זוהי עוד סיבה טובה מדוע לא להתקין באופן עצמאי אלא לבחור בשירותי הרחקת יונים מקצועיים אשר כוללים גם ניקיון.


ליצירת קשר ולקבלת יעוץ טלפוני עם מרחיק יונים מקצועי התקשרו 052-2936776  מרק

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרחקת יונים

רשת להרחקת יונים