מרחיקים יונים בעזרת רשת יונים




אם אתם קוראים עכשיו שורות אלו אז כנראה שבאמת מאסתם ביונים. אולי יש לכם חיבה לבעלי הכנף ונחמד לראות אותן מתהלכות בכיכר העיר, אך ממש לא תרצו אותן בסביבת המגורים מסיבה לגיטימית – יונים יוצרות לכלוך, ריח רע וסביבה מזוהמת בבקטריות הגורמות למחלות חריפות ומסוכנות בקרב בני האדם. אם יש לכם בעיה של יונים ניתן להתמודד איתה בעזרת רשת יונים. אז איך מרחיקים יונים בעזרת רשת יונים?

ברמת העיקרון רשת יונים נועדה לסגור פתחים המאפשרים את כניסתן של היונים לחללים שונים. זה יכול להיות מסתור הכביסה בבית, עליית הגג, מחסן או כל מקום אחר בו היונים בחרו לקנן. הרשת אינה פוגעת ביונים, היא פשוט מציבה בפניהן מחסום אשר אינו מאפשר להן להיכנס אל אותם החללים ומאלץ אותן לחפש מקום הרחוק מסביבת המגורים שלכם. את הרשת יש לעגן לקירות, דבר אשר בדרך כלל מצריך קידוח.

ישנן רשתות מסוגים שונים, חלקן גמישות ואחרות קשיחות. רשת יונים נועדה להבטיח מעבר חופשי של אוויר ואור אך לא לאפשר את כניסת היונים. הרשתות הגמישות נחשבות לאיכותיות ביותר מכיוון שהן באמת לא מותירות חופש פעולה ליונה. כאשר היונה מנסה להיאחז ברשת היא פשוט מאבדת את שיווי משקלה וחייבת להישאר במעוף. לעומת זאת רשתות פלסטיק מאפשרות ליונה להיאחז ברשת.

רשת יונים בדרך כלל מגיעה במידות סטנדרטיות, אך כמובן שלפי הצורך ניתן לבצע הזמנות מיוחדות ולקבל רשתות במידות גדולות יותר על פי הנדרש. את הרשתות ניתן לקנות בחנויות המוכרות ציוד עשה זאת בעצמך, כמו למשל אייס או הוםסנטר וניתן להתקינן לבד למרות שהדבר אינו מומלץ. ההתקנה של הרשת היא אינה דבר מסובך אך בדרך כלל ישנם סיכונים הנובעים מהצורך בעבודה עם סולמות וקיבוע הרשתות במקומות גבוהים עם גישה לא נוחה.

רשת יונים – פתרון טוב אך לא מספיק

התקנת רשת יונים בהחלט משיגה את המטרה ומונעת מהיונים להיכנס לאותם המקומות שאינכם רוצים בהם יונים. אך לא בכל מקום בו קיימת בעיית יונים ניתן לפתור בעזרת רשת יונים. אם יש לכם מסתור כביסה ניתן לסגור אותו בעזרת רשת יונים, אך מה תעשו כאשר הן מתיישבות על אדן החלון? לכן במקרים רבים, בנוסף להתקנת רשת יונים, יש לעשות גם שימוש בדוקרנים להרחקת יונים.

בשוק ישנם מוצרים אחרים להרחקת יונים כמו למשל דחלילים להרחקת יונים, או מוצרים אלקטרונים המפיקים קולות ירי או מסנוורים את היונים. מוצרים אלו לא הוכחו כיעילים, בטח שלא לטווח הארוך ולכן מומלץ להיצמד לשיטות שבאמת עובדות. רשת יונים פשוט לא מאפשרת ליונה להיכנס וכל עוד היא באמת מכסה את כל הפתחים היונה לעולם לא תוכל להיכנס. דוקרנים אינם מאפשרים ליונה למצוא מקום לשבת והיא לעולם לא תתרגל אליהם, היא פשוט תחפש מקום אחר.




ליצירת קשר ולקבלת יעוץ טלפוני עם מרחיק יונים מקצועי התקשרו 052-2936776  מרק

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרחקת יונים

רשת להרחקת יונים

רשת שקופה להרחקת יונים