התקנת רשת נגד יונים



סובלים מבעיה של יונים? נמאס לכם מהלכלוך והצחנה? דואגים לבריאות של בני משפחתכם? הגיע הזמן להרחיק את היונים אחת ולתמיד ולשלוח אותן לחפש מקום אחר, רצוי בחיק הטבע ולא במרפסת ביתכם. הפתרון המתבקש הוא התקנת רשת נגד יונים. רשת יונים אינה מאפשרת את כניסתם של היונים והן נאלצות לנטוש את המקום ולחפש בית חדש רחוק מכם.  אז מה צריך לדעת על התקנת רשת נגד יונים?

במאמר זה נסביר לכם את עיקרי הדברים לגבי התקנת רשת נגד יונים. אך שימו לב, לפני שאתם ממהרים לנסות להתקין רשת יונים בעצמכם ישנם כמה דברים חשובים שצריך לדעת ואולי יגמרו לכם לוותר על התקנה עצמית ולפנות למומחים להרחקת יונים:

1.      התקנת רשת נגד יונים דורשת סולמות וכלי עבודה שלא לכל אחד יש בבית ולא כל אחד מיומן בעבודה עם כלי עבודה אלו.
2.      התקנת רשת נגד יונים עלולה להיות מסוכנת בשל הגישה הבעייתית למקומות גבוהים. יש להיזהר מעמידה על גגוני אסבסט העשויים להישבר או החלקה מגגות. עבודה בגובה נעשית אך ורק על ידי מי שהוסמך לכך וחס וחלילה לא תרצו להיפצע בגלל היונים.
3.      מתקינים מקצועיים יודעים לבצע התקנה אסתטית וזה גם דבר חשוב. בסופו של דבר הרשתות נגד יונים יישארו שם במשך שנים ארוכות ואתם רוצים לשמור על מראה אסתטי של הבית.
4.      מלבד התקנת רשת נגד יונים יש לנקות את הסביבה מלשלשות היונים ושאר המזכרות שהן השאירו לנו. בלשלשת היונים ישנן בקטריות הגורמות למחלות מסוכנות והן עשויות להישאר שם גם חודשים רבים לאחר הסתלקותן של היונים. עבודת הניקיון חושפת אתכם לבקטריות מסוכנות ולכן זוהי סיבה נוספת מדוע מוטב לפנות לאנשי מקצוע אשר מתקינים רשת יונים ומבצעים גם את עבודות הניקיון והחיטוי הדרושות.

כיצד מתקינים רשת נגד יונים?

ברמת העיקרון התקנת רשת נגד יונים דורשת דורשת יצירת מסגרת וקיבועה לקיר. המסגרת היא למעשה כבל פלדה המקובע לקיר באמצעות עוגנים מסוג ג'מבו וו פתוח ¼ ''. לצורך ההתקנה התחילו מארבעת הפינות, יש לקדוח חור בקוטר 10 מ"מ ואליו להכניס את העוגנים. בשלב השני יש לבצע את אותו הדבר בנקודות האמצע שבין העוגנים.
לאחר שהשחלתם את כבל הפלדה לרשת יש לתלות אותו על העוגנים, שוב התחילו מהפינות. לאחר שהרשת תלויה יש למתוח את כבל הפלדה ולהדק אותו בעזרת מהדקי כבל. לאחר מכן יש לחבר את הרשת לעוגנים הנוספים. במידה וישנן שאריות רשת בצדדים ניתן לגזור אותן במספריים.


חזרו על אותה הפעולה בכל הפתחים. אם השארתם פתח אחד זה כאילו לא עשיתם כלום. חשוב לאטום בעזרת הרשת את כל פתחי הכניסה על מנת ליהנות מסביבה נקייה מיונים.


ליצירת קשר ולקבלת יעוץ טלפוני עם מרחיק יונים מקצועי התקשרו 052-2936776  מרק


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרחקת יונים

רשת להרחקת יונים

רשת שקופה להרחקת יונים