הרחקת עכברים - מלכודת הומנית

הרחקת עכברים




אנו בני האם מנהלים מערכת יחסים אמביוולנטית עם העכברים. מצד אחד זהו בעל חיים בעל חשיבות רב לעולם המדעי, מחקרים רבים במדעי החיים, גנטיקה, פיזיולוגיה, רפואה ואחרים בוצעו בעזרת עכברים. ישנם אף אנשים המחזיקים עכברים בתור חיות מחמד. אך רוב האנשים מגלים סלידה מעכבר הבית שמצדו דווקא מאוד אוהב לחיות לצד בני האדם ולחפש אחר שאריות מזון. עבור רובנו העכברים הם מטרד, הם גורמים נזקים ואף מפיצים מחלות ואיננו רוצים אותם בביתנו.

העכברים גורמים לנזקים בבית, בעזרת שיניהם החדות הם מכרסמים כל דבר, ממארזי מזון ורהיטים ועד חוטי חשמל הם גם אוהבים להשאיר לנו שאריות בדמות צואת עכברים בארונות וכל מיני פינות בבית. לכן מובן מדוע כאשר יש לנו עכברים בבית אנו פונים למדביר. ריבוי עכברים אף עלול למשוך בעל חיים אחר שגם אותו לא נרצה בביתנו - הנחש!

שיטות ההדברה

כאשר מזמינים מדביר שיטות ההדברה העיקריות הן פיזור פיתיונות רעל. העכברים טועים לחשוב שהרעל הוא מזון ומתפתים לאכול אותו. תוך זמן קצר הרעל מתחיל לעשות את פעולתו וגורם למות העכברים בסבל רב. בדרך כלל אנו מגלים את העכברים לפי הריח של עכבר מת המסתתר באיזו פינה. בהחלט מצב לא נעים. רעל עכברים הוא רעל מסוכן גם לבעלי חיים אחרים, כמו חיות המחמד שלנו וגם לבני אדם. ילדים קטנים הם בסיכון גדול, מתוך סקרנות במידה ויתקלו ברעל העכברים הם עלולים להכניסו לפה. לכן ברור מדוע רבים נרתעים משימוש ברעל עכברים בסביבה הביתית.


אחרים מנסים להתמודד עם עכברים באמצעות מלכודות, כמו למשל מלכודות הדבק אותן ניתן לרכוש בחנויות ולהשתמש בהן באופן עצמאי. מלכודות הדבק הן מגש קלקר עליו ישנו דבק. את המדבקות שמים באזורים בהם מסתובב העכבר, יחדיו עם פיסת מזון המשמשת כפיתיון. העכבר התמים מנסה לאכול את המזון אך נלכד בדבק, דבר אשר גוזר עליו מוות אכזרי במיוחד.


הרחקת עכברים באמצעות מלכודות הומניות

רוב האנשים אינם מעוניינים לחיות לצד עכברים אך גם אינם מעוניינים לגרום לבעל החיים אשר בסך הכל מנסה להתקיים, מוות בייסורים. מסיבה זאת רבים פונים למדבירים ומחפשים אחר פתרון הומני אשר מאפשר לבצע הרחקת עכברים ללא גרימת סבל. הפתרון שאנו מציעים הוא שימוש במלכודות הומניות ללכידת עכברים. אלו הן מלכודות פלסטיק המבוססות על פיתיון המושך את העכבר. כאשר העכבר נכנס למלכודת נסגרת הדלת והעכבר אינו יכול לצאת. מלכודות הומניות אינן לוחצות בכאב על זנבו של העכבר, הן פשוט לוכדות אותו ללא גרימת כאב או נזק. לאחר שהעכבר נלכד במלכודת ההומנית ניתן לשחררו במקום רחוק, בשדה שם הוא יכול לחיות בסביבתו הטבעית ולא להפריע לבני האדם.

מלכודות עכברים הומניות הן פתרון בטוח לסביבה הביתית. אין בהן מנגנון קפיצי מסוכן אשר עלול לפגוע באצבעות ילדים סקרנים וכמובן אין בהם רעל מסוכן.




לרכישת מלכודת הומנית לעכברים לחצו כאן

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרחקת יונים

רשת להרחקת יונים

רשת שקופה להרחקת יונים